woensdag 5 januari 2011

Wil niet

 

Volgende week is het weer zo ver! Ik ben jarig en als er iets is waar ik een hekel aan heb, dan is het mijn verjaardag!
De verjaardagen van Judith en Jeppe vind ik geweldig. Ik ga los met bakken en braden en geniet van het feit dat ik best een leuke gastvrouw ben...
Maar met mijn eigen verjaardag sla ik dicht. Eraan denken geeft me de kriebels, raak ik geïriteerd en klap ik dicht.
Ik wil mijn verjaardag dus gewoon niet vieren. Dat roep ik al jaren, maar dit jaar is het zover! Mijn goede voornemen voor 2011.
Ik ga die dag iets doen wat ik leuk vind, een dagje uit met mijn kinderen en mijn zusje en haar gezin. 's Avonds uit eten met elkaar. Gewoon lekker ontspannen weg van alles en iedereen.

Dus het spijt me voor alle verjaardagvierders, ik vier het niet, wil geen kadootjes. Misschien volgend jaar weer....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten