maandag 29 november 2010

Oud en nieuw


Ik ben een beetje van het nieuwe uitproberen. Op bijna elk gebied.
Dus toen er vloeibaar bak- en braadspul kwam, ben ik het drect gaan gebruiken. Ik heb alle soorten geprobeerd. Heb me opgewonden over het feit dat sommige boters vast geweldig waren, maar dat ik dat niet kon testen, omdat ik de dop niet open kreeg...
Vond dat ik echt niet alle boter eruit kreeg, omdat het laatste beetje simpelweg niet de fles uit kwam.
Een paar weken geleden kocht Jeppe de "verkeerde" bakboter. Namelijk een ouderwets pakje Blue Band. Weggooien is zonde, dus toch maar gebruiken. Wat hebben we lekkere gehaktballen gegeten, met lekkere jus!
Je begrijpt het al: Voor ons geen vloeibare boter meer, maar terug naar vroegûh!

Met de vaatwasser gaat het dezelfde kant op. Al die fabrikanten met hun prachtige blokjes. Je hoeft zelfs de folietjes er niet meer af te halen. Dus de blokjes bleven kleven in het zeepbakje, wel voordelig, want ik kon twee keer een machine draaien met maar eén blokje.
Nu had Sun wat nieuws: Turbo Gel! Dus ik gelijk een fles gekocht: Gevolg????
Theekopjes met thee aanslag, en eigenlijk werd niets echt goed schoon. Heb maar een klacht ingediend bij Sun. Ben benieuwd of ik er nog iets van hoor. Inmiddels staat er een grote verpakking met gewoon vaatwaspoeder, gaat er weer zout en glansspoelmiddel in mijn machine.
Mijn vaat wordt schoner dan ooit !!!

En ik ben een gelukkig mens. Lekker terug naar het oude, truttig hè?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten