maandag 1 november 2010

Nou ja

Afgelopen week heb ik iets gekocht bij Van Leest en de Free Rocord Shop.
"Leuk voor je" of "Lekker belangrijk" hoor ik jullie denken. Maar het gaat me niet om de aankoop, het gaat om het "kadootje" wat ik erbij kreeg.
Een gratis lot om mee te spelen in de postcode loterij. Ik heb er dus twee en besloot die nog even te activeren voor 15 november, want de kans op 5 miljoen wil ik niet laten lopen...
Dus ik naar de opgegeven site, negencijferige activeringscode ingevoerd en ik kom op een nieuwe bladzijde.
En tot mijn grote en stomme verbazing is mijn gratis lot helemaal niet zo gratis, maar geef ik direct toestemming aan de postcode loterij maandelijks €10,50 van mijn rekening af te schrijven.
Dat wil ik niet, maar dat kan niet. Je kan wel per maand opzeggen, maar dan moet je wel een maand betaald hebben meegespeeld en dat doe ik al en ik wil niet met heel veel loten mee spelen.

Ik vind dit zo stom, dat ik er zelfs over denk om dat ene lot ook nog op te zeggen. Maar ja dan zal je zien dat een maand later de postcodekanjer op mijn postcode valt.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten