zondag 21 maart 2010

Lente 2010

                                                  

Vandaag is de lente begonnen! En dus werd het hoog tijd om de violen die al anderhalve week op de tuintafel staan te planten. Het is gelukt, achter staat het tuintje er weer netjes bij. Nu wachten op een ochtendzonnetje en dan doe ik de voorkant (2 vierkante meter) ook even. Maar ik heb zo'n hekel aan tuinieren, zo'n vreselijke rothekel! Ik weet me redelijk schoon te houden, geen zand op de foute plekken(haar, decolleté) totdat ik het handschepje wil schoonmaken: ik struikel en het zand zit in mijn haar, achter mijn bril en die dikke regenworm, die ik nog even bij de buren in de tuin wilde gooien, nestelt zich comfortabel in mijn decolleté! GATVERDARRIE!
Maar goed het leed is geleden het beest is inmiddels door een van de katten genuttigd en als ik zo de hondjes heb uitgelaten, schenk ik een portje in en ga ik van mijn gezellig geplante viooltjes genieten. Weet ik weer waarom ik ze geplant heb: om mijn glaasje op tafel te kunnen zetten!

    Geen opmerkingen:

    Een reactie posten