zondag 30 mei 2010

Troep

                                                            
Ik heb Judiths kamer officieel tot rampgebied verklaard. Ben al blij als er 1 broek in de kast ligt en ik af en toe iets in de was vind. De score van deze week in de was: een shirtje en een onderbroek.
Ik weet niet zo goed waar de rest is. Ik ga er ook niet naar op zoek!

Vanmiddag was ze eventjes thuis, koffer pakken voor schoolreis naar Engeland. Naar eigen zeggen had ze alles al apart gelegd. Het zal wel goed komen.

Nu kan ik deze week natuurlijk er wat aan gaan doen, maar eigenlijk heb ik daar niet zo'n zin in.

ik troost me met de gedachte dat ze in ieder geval haar raam openzet. Dus als er iets ligt de rotten onder de berg troep, ruik ik het in ieder geval niet!

Maar als ze terugkomt, kan ze aan de slag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten