donderdag 22 april 2010

Gips



Vandaag mocht ik weer gezellig naar de dokter, om kwart voor negen, dus op tijd weg. Jeppe iets over half acht bij Monique en Sebas afgeleverd en me voorbereid op files. Niet dus, om kwart over acht aan de koffie in het Erasmus.
Ietsjes te laat was ik aan de beurt en na een goed gesprek met de dokter, kwam de prof erbij. Een lang gesprek in het onverstaanbaars werd over mij gevoerd. Er waren nog een paar opties voor mijn lieftallig polsje. De een was een nogal ingewikkelde operatie, de tweede een injectie met van alles en nog wat. Een grote naald en veel gepoer in mijn pols en dan zes weken een bovenarmgips(dat is van mijn oksel tot mijn vingers).
Eigenlijk was ik daar wel een beetje klaar mee. Werd er ook erg verdrietig van en heb heel hard gehuild! Want ja als je dan heel erg zeker weet dat het helemaal beter wordt, maar dat is dus niet zo, het verlicht!
18 mei is het zover. Ik heb dus nog drie weken om een kleurtje te kiezen , alleen zoals ik er nu tegen aan kijk wordt het gewoon ZWART.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten